Головна » Обслуговування серверів
Організація і підтримка серверів різної складності та конфігурації
Реалізація різних сучасних рішень і комбінації на базі Linux (LAMP, LEMP)
-
- Виділений сервер
- Віртуальний сервер (VPS)
- Віртуальний ізольований контейнер (LXC)
Організація системи резервування, в залежності від Ваших потреб
- Локальне резервування
- Віддалене резервування
- Резервування в хмару
Кілька ізольованих програмних серверів на одному фізичному сервері. Proxmox (KVM)
-
- Web сервер
- Windows сервер
- Сервер телефонії
Корпоративний сервер на базі Windows, з набором популярних сервісів і служб
- Сервер терміналів
- Сервер обліку (1C, CRM)
- Файловий сервер і сервер
друку
Адміністрування серверів - це досить відповідальне завдання, що вимагає знань і досвіду. Для його виконання необхідно:
- розбиратися в принципах роботи мережі і різних протоколів;
- розуміти технічний пристрій серверів, взаємодію всіх його компонентів, вибір оптимальних параметрів;
- знати різні операційні і файлові системи, вміти правильно вибирати їх для певних завдань;
- вміти налаштовувати різні серверні служби і додатки, автоматизувати процеси;
- вміти налаштовувати різні серверні служби і додатки, автоматизувати процеси;
- орієнтуватися в основах безпеки, володіти актуальною інформацією про існуючі вразливості і способи їх усунення;
- швидко вирішувати виниклі проблеми.
1. Абонентське обслуговування серверів - це послуга, яка включає в себе комплексний супровід серверів, як фізичних так і віртуальних. Вище ми описали найпопулярніші типи існуючих серверів і функції, які вони виконують. Процедура прийняття сервера (ів) на обслуговування складається з таких етапів:
- аудит, аналіз, обговорення з замовником;
- впровадження правок згідно ТЗ замовника;
- підключення до системи моніторингу, контроль вільного місця на дисках, аналіз логів, аналіз роботи ключових сервісів системи;
- оптимізація ПЗ;
- організація заходів з безпеки сервера (SSL сертифікати, уразливості ПЗ, фаєрвол і т.д.);
- розробка, впровадження або корекція існуючого плану резервування, в залежності від вимог замовника;
- подальше вирішення поточних завдань (оновлення ПЗ, контроль споживання ресурсів, облік подій) та обробка завдань, що надходять від замовника (розширення функціоналу, додавання нових можливостей сервера, планування зростання проекту).
2. Разові послуги являють собою встановлення та налаштування сервера під ключ (при необхідності встановлення доступних для клієнта Web панелей управління сервером), або разове виконання будь-якого з перерахованих вище етапів обслуговування серверів.
Виконання разових проектів. Вартість послуг залежить від складності проекту
- Менеджер проекту
- Черга заявок
- Без абонплат
Остаточна вартість залежить від конфігурації сервера та вимог
замовника
- Провідний спеціаліст проекту
- Моніторинг 24/7
- Оптимізація і зростання проекту
- Фіксована вартість проекту
разове обслуговування
Виконання разових проектів з високим пріоритетом, оминаючи чергу заявок
- Менеджер проекту
- Виконання поза чергою
- Без абонплат