Головна » IP Телефонія
IP Телефонія
Asterisk - безкоштовне програмне рішення телефонії (VoIP) з відкритим первинним кодом від компанії Digium. Додаток працює на операційних системах Linux, FreeBSD, OpenBSD і Solaris.
Asterisk в комплексі з необхідним обладнанням має всі можливості класичної АТС, підтримує безліч VoIP-протоколів і надає всілякі функції управління дзвінками, серед яких голосова пошта, конференції, інтерактивне голосове меню (IVR), центр обробки викликів (постановка дзвінків в чергу і розподіл їх по агентам, використовуючи різні алгоритми), запис дзвінків та ін.
IP Телефонія
Asterisk - безкоштовне програмне рішення телефонії (VoIP) з відкритим первинним кодом від компанії Digium. Додаток працює на операційних системах Linux, FreeBSD, OpenBSD і Solaris.
Asterisk в комплексі з необхідним обладнанням має всі можливості класичної АТС, підтримує безліч VoIP-протоколів і надає безліч функцій управління дзвінками, серед яких голосова пошта, конференції, інтерактивне голосове меню (IVR), центр обробки викликів (постановка дзвінків в чергу і розподіл їх по агентам, використовуючи різні алгоритми), запис дзвінків і ін.
Сервер на основі Raspberry Pi 3
Персональна АТС для офісу або будинку (малий бізнес)
- Компактність
- Можливість підключення до 3-х GSM модемів (3 SIM карти)
- Низький рівень споживання енергії (тривала робота від ДБЖ)
- У вартість включено базове налаштування
Сервер на основі HP 8300
Персональний Call центр (малий і середній бізнес)
- Продуктивність
- Функціональність
- Надійність
- У вартість включено базове налаштування
Віртуальний сервер
АТС в хмарі (для будь-яких завдань)
- Масштабованість
- Стабільна доступність сервера (інтернет, 220V)
- Відсутність витрат на утримання сервера
- Автоматичне резервування
- У вартість включено базове налаштування
Переваги телефонії на базі Asterisk:
- гнучкість - можливість реалізувати практично будь-який функціонал на вимогу замовника
- можливість економічною інтеграції функцій голосового зв'язку і бізнес-додатків (голосове привітання, системи інтерактивних голосових меню, системи голосової пошти, конференц-зв'язок, запис розмов, Call-центри, диспетчерські додатки, CRM-системи і т.д.)
- масштабованість - простота збільшення робочого навантаження (шляхом переміщення системи на більш продуктивне обладнання) і розширення ресурсів і сервісів
- скорочення витрат на адміністрування корпоративних мереж, оскільки замість двох мереж у споживача залишається лише одна. Як результат, з'являється можливість швидкої організації нового робочого місця: якщо є комп'ютерний кабель - досить просто підключити VoIP-телефон або встановити софтфон з гарнітурою на робочу станцію співробітника
- економія на міжміських і міжнародних телефонних розмовах за рахунок підключення до провайдерів IP-телефонії та передачі голосового трафіку через глобальні мережі передачі даних (Інтернет)
- об'єднання всіх фізично віддалених одна від одної філій підприємства в єдину телефонну мережу із загальним номерним планом; як результат - безкоштовний зв'язок між підрозділами
- підключення Ваших співробітників, що працюють з дому або перебувають у відрядженні, до корпоративної телефонної мережі через Інтернет, надавши їм внутрішні номери. В результаті Ваші співробітники завжди на зв'язку з клієнтом
- відсутність ліцензійних обмежень на АТС і сервіси