Головна » IT Аутсорсинг
Абонентське обслуговування комп'ютерів і комп'ютерної техніки
IT аутсорсинг або абонентське обслуговування являє собою комплекс послуг, що забезпечує стабільну і ефективну роботу всіх елементів ІТ-інфраструктури Вашої компанії. Ми беремо на себе відповідальність за працездатність всієї Вашої комп'ютерної системи та локальної обчислювальної мережі
У вартість включені послуги з встановлення та налаштування програмного забезпечення ПК
- Програмна підтримка ПК
У вартість включені послуги з налаштування програмного забеспечення та ремонту ПК, а також налаштування мережевих пристроїв (роутери, точки доступу) і оргтехніки (принтери, МФУ)
- Програмна підтримка ПК
- Підтримка мережевих пристроїв і мережі в цілому
- Програмна підтримка оргтехніки
- Апаратна підтримка ПК
У вартість включені послуги з налаштування програмного забезпечення ПК, а також налаштування мережевих пристроїв (роутери, точки доступу) і оргтехніки (принтери, МФУ)
- Програмна підтримка ПК
- Підтримка мережевих пристроїв і мережі в цілому
- Програмна підтримка оргтехніки
При укладанні договору з нами, Ви отримуєте:
- проєктування і розвиток IT-структури Вашої компанії в ногу з часом
- виклик нашого фахівця для вирішення проблем
- віддалена підтримка користувачів
- ремонт комп'ютерів та профілактика від пилу (при необхідності модернізація апаратної частини)
- моніторинг і обслуговування серверів
- технічне обслуговування офісної телефонії
- контроль і захист інтернет трафіку
- допомога в закупівлі необхідного обладнання
- автоматизація резервного копіювання даних
- організація зручної та безпечної роботи віддалених філій підприємства
Сьогодні багато компаній, як початківці, так і досвідчені та впевнені в собі, стикаються з вибором - скористатися даною послугою або розвивати свій IT-відділ. Давайте спробуємо розібратися, що ж краще саме для Вас. Нижче представлені основні плюси, які ви отримаєте при передачі функцій обслуговування іншій компанії:
- вирішення проблеми навчання і утримання кваліфікованого персоналу
- економія коштів на обслуговування і утримання інформаційної системи офісу (вартість обслуговування в рази менше зарплати кваліфікованого співробітника
- немає необхідності в організації робочого місця штатного співробітника
- багаторічний досвід обслуговування різних систем і практика їх впровадження (на відміну від нашого фахівця, який, працюючи в команді, щодня стикається з різними проблемами клієнтів і способами їх вирішення, штатний офісний співробітник виконує завдання тільки одного підприємства)
Незважаючи на значний ряд переваг, є звичайно і недоліки. Один з них - це наявність фахівця в офісі протягом всього робочого часу підприємства.
Іноді виникають ситуації, що вимагають негайного фізичного втручання, а у випадку з аутсорсингом доводиться чекати приїзду майстра протягом години.
Хоча, як правило, вдається виконати деякі дії руками офісних працівників під чітким керівництвом нашого фахівця по телефону. Наскільки важливий для Вас час вирішувати звичайно Вам, але, як то кажуть за все потрібно платити.
Ну і друга ложка дьогтю - це максимальне використання «вільного часу» штатного співробітника, безпосередньо не пов'язаного з його професійною діяльністю
Не всі цим користуються, але сказати про це варто. Хтось просить сисадміна міняти лампочки в офісі і виконувати роль завгоспа, а хтось пропонує частково займатися профільною роботою підприємства, можливо навіть з надбавкою до зарплати.
Як правило нічого хорошого з цього не виходить і в підсумку IT-сектор сильно відстає в розвитку, так як у співробітника просто не вистачає часу на самовдосконалення.
Для організацій які мають штатного співробітника, але не володіючого достатньою кваліфікацією для обслуговування всієї комп'ютерної техніки, ми можемо запропонувати договір часткового сервісу.
В цьому випадку ми надаємо не комплекс послуг, а тільки ті, яких Ви потребуєте.
Початок співпраці
Трохи про те, як ми приймаємо обладнання клієнта в роботу. Після підписання договору та погодження даної процедури з клієнтом, один або кілька співробітників (в залежності від обсягу робіт) виїжджають в офіс компанії для інвентаризації.
Кожному активному пристрою (ПК, ноутбук, роутер, МФУ і т.д.) присвоюється інвентарний номер і клеїться відповідний стікер. На пристрої з операційною системою (ПК, ноутбук, сервер) встановлюється софт для зняття характеристик і подальшого обліку
За запитом клієнта, ми можемо надати звіт по обладнанню або доступ до порталу, де клієнт може самостійно відстежувати зміни в обладнанні.
Як правило, такі звіти запитують бухгалтера, для обліку, амортизації або страхування комп'ютерної техніки.
Паралельно з установкою ПЗ для інвентаризації (за згодою) інсталюється програма для віддаленого доступу та надання допомоги оператору ПК. Як це працює?
Створюється група в популярній мережі, за бажанням клієнта (Viber, Skype, Telegram і т.д.). При виникненні інциденту (не пов'язаного з поломкою ПК або відсутністю інтернету) користувач ПК звертається в чат із зазначенням проблеми і номером свого ПК, який наклеєний на корпусі.
Оператор технічної підтримки асоціює номер з контактом програми віддаленого доступу, підключається до користувача і вирішує проблему.
Такий підхід суттєво скорочує час усунення проблеми, через відсутність необхідності встановлення додаткового ПЗ під час звернення користувача.
Після етапу інвентаризації слідує встановлення необхідного софта для активного моніторингу комп'ютерів і серверів.
Це набір різноманітних скриптів і утиліт, а також централізоване відстеження критичних метрик за допомогою популярного продукту Zabbix.
Варто зауважити, що крім серверів, іноді корисно відстежувати метрики робочих станцій.
Це дозволить своєчасно діагностувати необхідність апгрейда (в разі нестачі ресурсів), а також детектувати шкідливі програми (у разі підозрілої активності).
По закінченню процесу інвентаризації та моніторингу ми приступаємо до однієї з найбільш важливих процедур - це контроль резервування даних. Коли пріоритетні завдання виконані, можна приступити до обговорення поточної інфраструктури та її подальшої модернізації.
Питання та відповіді
Залежно від завантаженості, час реакції може бути в межах півгодини.
В середньому, прибуття фахівця можна очікувати протягом 1-2 годин
У стандартному режимі ми працюємо з 9.00 до 18.00 з понеділка по п'ятницю. У цей час ми приймаємо заявки від користувачів ПК і вирішуємо їх. Виконуємо планові завдання. Що стосується серверів, моніторинг та усунення несправностей може здійснюватися за межами робочого часу.